CE CARTON FOLOSITI?

Folosim mai multe tipuri de carton in functie de fiecare invitatie:
Carton mat – este un carton simplu si neted cu o grosime de 300 g. sau 400 g.
Carton perlat – este un carton perlat pe ambele parti foarte fin si elegant.
Carton texturat mat – este un carton mat, rugos cu denivelari fine. Se foloseste la invitatiile cu sfoara si la modele rustice.

CARE ESTE DURATA UNEI COMENZI?

Comenzile sunt livrate in maxim 10 zile de la confirmarea mostrei.

AM NEVOIE URGENTA DE O COMANDA. SE POATE REALIZA?

Pentru comenzile urgente exista o taxa speciala de urgenta care se poate plati in functie de comanda si de complexitatea acesteia. In acest caz comanda ajunge la destinatie in 2-3 zile.

SE POT REALIZA ALTE MODELE IN AFARA DE CELE DE PE SITE?

Da se pot face si invitatii la comanda. Pentru acesta va rugam sa ne trimiteti un email care sa contina dorintele voastre si va vom raspunde in ce masura se poate realiza ceea ce doriti.

SE POT SCHIMBA CULORILE SI FONTUL UNUI MODEL?

Da, culorile se pot schimba aproape la orice model, cu cateva exceptii. Deasemenea puteti alege alt font in functie de preferinta, cu mentiunea ca acesta trebuie sa aiba diacritice.

NU IMI AJUNG INVITATIILE! SE POATE FACE ULTERIOR O COMPLETARE DE COMANDA?

Da se poate, (se vor plati taxele pentru tiraj mic) desi e recomandat sa calculati de la inceput o marja de eroare.

SE POT COMANDA MOSTRE?

Da, fiecare client poate primi 2-3 mostre ca sa poata vedea calitatea printului si a cartonului.

Nu garantam ca vor fi exact modelul dorit, dar va fi deajuns ca sa va puteti face o idee despre ceea ce va oferim.

Daca doriti o mostra personalizata cu textul dvs. si modelul dorit, va rugam sa ne trimiteti un email.

TOT CE TREBUIE SA STII INAINTE DE A PLASA O COMANDA

Te-ai hotarat sa comanzi invitatiile dar nu stii de unde sa incepi sau cum trebuie sa procedezi.

In primul rand alege-ti modelul. Intra pe site si rasfoieste paginilie cu modelele existente. Poate iti doresti ceva simplu, sau poate ceva vintage, sau floral, sau colorat sau tematic. Poti alege din zecile de modele disponibile.
Poate vrei ceva mai special, sau ti-a cazut cu tronc o invitatie de pe Pinterest. Scrie-ne si vom incerca sa iti oferim cea mai buna solutie.


Buuuun…ai ales modelul, deci stii ce iti doresti. Pasul urmator este sa iti alegi textul. Poti alege din modelele propuse la noi pe blog, sau gasesti pe google fel si fel de texte sau esti pasionat de scris si il compui chiar tu.


Ce este foarte important e sa ne trimiti textul FINAL, cu diacritice asa cum iti doresti sa apara. Nu e nevoie sa il asezi in pagina, vom face noi lucrul acesta. E foarte important sa alegi textul FINAL, si sa il verifici de greseli pentru a evita corecturi ulterioare. Nu trimite comanda pana cand nu esti sigur de textul pe care ti-l doresti. Daca ai trimis deja, iar dupa ce ai vazut mostra te-ai razgandit si ai schimbat tot textul, se poate realiza acest lucru, dar pentru ca trebuie sa refacem mostra, acest lucru te va costa 10 lei. Pentru fiecare model de invitatie ai incluse 2 modificari / corectari gratuite. Deci, daca ai doar mici modificari te incadrezi in acelasi pret.

Daca doresti si invitatii in alta limba, trebuie sa ne trimiti separat textul in limba dorita.

Daca te decizi mai greu si ai vrea sa vezi o anumita invitatie cum arata pe verde, apoi pe roz, apoi iti doresti sa schimbi florile, apoi te gandesti ca totusi ai vrea sa vezi si o combinatie dintre doua invitatii, apoi ca ai vrea sa mai incerci si 2 fonturi, sau florile de pe alte invitatie, etc. te intelegem si iti stam la dispozitie si facem toate problele pe care le doresti, dar acest lucuru va fi contra cost, deoarece nu avem cum sa facem modificari nelimitate pt fiecare client. Astfel daca doresti o noua incercare, o noua culoare, un nou font, etc. dupa ce ai epuizat modificarile gratuite, acest lucru va costa 5 lei/ modificare.

Pasul urmator este primirea unei mostre digitale unde vei putea vedea, forma, culoarea si textul tau asezat in invitatia dorita.

Ai vazut mostra digitala, totul arata perfect, dar nu esti impacat pana nu ai si un model fizic in mana? Se poate comanda o mostra personalizata, iar aceasta va fi 15 lei. Daca avem pe stoc va trimitem 1-2 buc GRATUIT, din mostrele deja existente. Acestea nu vor fi cu textul dvs, dar va puteti face o idee in ce priveste cartonul, dimensiunea si culorile folosite.

In final trebuie sa completezi BUNUL de TIPAR, astfel ca dupa o conversatie intreaga, sa centralizam ceea ce iti doresti. Va trebui sa ne lasi datele de livrare, numarul de bucati, cartonul ales si alte detalii marunte care ajuta la realizarea invitatiei de vis. Invitatiile nu ajung la print decat dupa completarea bunului de tipar. Odata completat, nu mai poti sa te razgandesti deoarece acestea au fost trimise la tipar.

Pentru mai multe detalii legate de numarul de bucati, cartoanele folosite si termini de livrare va rugam sa cititi sectiunea de informatii.

Pe scurt acestia sunt pasii care trebuie urmati cand doriti sa faceti o comanda:

  • 1. Alegi modelul dorit
  • 2. Trimiti textul final
  • 3. Primesti mostra digitala
  • 4. Completezi bunul de tipar
  • 5. Platesti invitatiile (cu transfer bancar sau cu cardul online prin Eu Platesc folosind linkul din factura) 
  • 6. Primesti invitatiile prin curier

DURATA COMENZII SI LIVRARE

Durata comenzii este de 10 zile lucratoare, de la aprobarea finala a mostrei digitale.

Livrarea se face prin curier rapid (FAN CURIER), si ajunge de obicei, in 24 ore dupa confirmarea trimiterii pachetului.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre client si sunt de aproximativ 21 -25 lei in functie de greutatea coletului. Primul Kg este 21 lei. Aceste preturi sunt pentru destinatii din lista localitatilor acoperite de Fan Curier fara kilometri suplimentari.

Plata transportului se face in momentul in care primiti coletul direct la Fan Curier.

TEXT

Va rugam sa trimiteti textul final pe care il doriti cu diacritice, atat pentru invitatii cat si pentru meniuri.

Pentru placecardurile imprimate cu numele invitatilor, trimteti lista in excel, fara diacrtice.


Pentru folosirea diacrticelor puteti folosi gratuit siteul http://www.diacritice.com/

După plasarea comenzii și trimiterea textului digital cu DIACRITICE de către client, se primește o mostră digitală pentru a putea verifica textul și a vedea încadrarea în pagină.

ALTE INFORMATII

Nu suntem responsabili pentru eventualele greșeli neobservate de către client, dupa completarea bunului de tipar.

Daca nu sunteti siguri cum arata invitatia va rugam sa ne contactati in vederea achizitionarii unei mostre inainte de a plasa comanda.

Va rugam sa luati in considerare faptul ca este posibil sa existe mici diferente de culoare din cauza unor factori precum lumina sau monitorul calculatorului.

GARANTIA CALITATII

Indiferent de modelul sau tipul produselor noastre aveti garantia unui produs superior calitativ din punct de vedere al materialelor folosite si al atentiei la detalii.

GARANTIA LIVRARII LA TIMP

Va garantam ca produsul comandat ajunge in timpul promis.

Pentru comenzile de invitatii, in cazul in care coletul nu este expediat in ziua promisa, iti oferim o reducere de 10% la urmatoarea comanda.

Pentru comenzile de accesorii urgente, plasate in saptamana nuntii, iti garantam livrarea daca a fost pusa cel tarziu luni seara.

GARANTIA SATISFACTIEI

Daca produsul primit are defecte din vina noastra, va garantam refacerea comenzii.

CUM POT RETURNA UN PRODUS?

Returul se face numai in cazul produselor nepersonalizate.

Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor si vei suporta taxele de curierat pentru returnare.

Trimite-ne un email cu informatiile despre data expedieri, suma de returnat si datele de livrare.

ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate. In cazul in care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.

CUM POT ANULA O COMANDA?

O comanda se poate anula doar inainte de personalizarea produsului, deci inainte de realizarea platii. 

CUM SE REALIZEAZA PLATA PRODUSELOR?

Dupa confirmarea comenzii si clarificarea tuturor detaliilor veti primi o factura cu toate detaliile produselor comandate si costul final si total al produselor. 

Puteti achita contravaloarea produselor compandate prin transfer bancar, pe baza contului IBAN si a datelor de identificare a companiei de pe factura primita, sau folosind codul QR sau linkul de pe factura puteti accesa platforma NETOPIA Payments pentru plata online cu cardul, folosind o platforma securizata, si un link unic generat pentru plata contravalorii facturii dumneavoastra.